7 snabba med Joe!

1. har du fått ditt hjärta krossat någon gång?
svar: självklart! man kan skriva riktigt bra låtar om det har hänt, det är det låtskrivare gör

2. hur känns det att det finns en låt som handlar om dig? ( taylor swift med forever and always som handlar om deras uppbrott)

svar: det är smickrande , det är alltid trevligt att höra andras delar av det som hände

3. vad är det viktigaste du har lärt dig när det kommer till relationer?
svar: att vara rädd om sitt hjärta. många gånger är det så lätt att falla för någon, du måste helt enkelt vara försiktig och inte öppna dig för snabbt.

4. hur skulle du beskriva dig själv?
svar: jag är ganska enkel och lugn. av oss tre i bandet så är jag den som oroar sig minst över saker och ting, jag gillar att bara ta det som kommer.

5. var ser du dig själv om fem år?

svar: jag tror att personligen skulle jag vilja jobba mer som skådespelare, kanske vara med i stora filmer, det skulle vara coolt. jag tycker att johnny depp är riktigt bra , jag blandar in all musik i det han gör. jag skulle även vilja skriva en bok , Min favorit bok är "Alkemisten"

6. det är en djupbok, varför just den?
svar: Jag kan känna igen mig själv i den boken och jag älskar att resa. jag älskar att se världen och jag skulle älska att göra det mer. jag och min bästa kompis har pratat om att backpacka någon gång när jag har semester. boken "alkemisten" ger mig inspiration, den handlar om att leva sina drömmar.

7. blir du skrämd av framtiden?

svar: Jag är inte rädd av mig som person. Men det som skulle eventuellt skulle kunna skrämma mig är att fansen går vidare och tycker om ett annat band istället. eller att de en dag inser att det inte längre tycker om våran musik.

(källa : frida )


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har lagt till dig nu :)

2009-08-14 @ 13:24:19
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Emma

om du vill hamna ibråk så ska du stå där framme och bli ihop tryckt :o men inte annars!

2009-08-14 @ 23:47:25
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Jag menade att jag saknar er [Eller ja vissa av er] men inte skolan,lärarna eller själva vaxholm!!

2009-08-16 @ 11:44:28
Postat av: Mm

Fiin blogg!

2009-08-18 @ 11:36:55
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0