Robert pattinsson tog Joes Tjej !?

camilla belle som det var slut med , här kommer förklaringen till uppbrottet. hin hade tydligen tröttnat på att joe alltid var så snäll och trevlig , hon var ute efter lite mer äventyr i sitt liv. efter nån vecka har man sett henne och robertpatinsson vara på dejter och umgås mycket mer nu. så här sa en nära vän till camilla "hon och rob har träffats i några månader nu och hon kan inte sluta prata om honom,jag har känt camilla i hela mitt liv och jag har aldrig sett henne så här kär" men jag kom och tänka på en sak om Rob och Cammi har träffats i flera månader har inte hon varit otrogen mot joe då? deras uppbrott var ju bara för nån månad sen. hmm det är nåt som är värt att tänka på

eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0